tisdag 25 september 2012

Tisdag

Hej på er.

I morse när jag gick upp insåg jag att min röst är helt borta. Jag har aldrig tappat så här mycket av rösten förut tror jag. Sen var det vissa andra saker som inte riktigt klickade igår kväll och i morse, så man kan väl milt sagt säga att ni där HEMMA är väldigt saknade just nu. Man känner sig alltid så ynklig när man inte mår riktigt bra.

Men jag har en rolig nyhet med. Jag har insett att landet Schweiz är ganska bra ändå och jag är inte riktigt redo att lämna varken det eller de vänner jag börjar få här så jag har bestämt mig för att (och bokat in mig på) en språkkurs här i närheten. Jag kommer komma hem den 13 oktober som sagt, men jag stannar bara hemma två veckor innan jag beger mig tillbaka till Schweiz för en 5 veckors franskakurs. Så nu skall jag kolla upp det bästa alternativet med flygbiljetter och så.

Ses snart!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att 1) DET SKA BLI GRYMT KUL ATT FÅ SE DIG SÅ SNART IGEN! och att 2) det är bra att du inte ger upp Schweiz! (inte för att jag egentligen har någon åsikt om landet men ändå haha)

    Ser fram emot när vi träffas igen!

    SvaraRadera