torsdag 27 september 2012

Förkyld...

Hej på er,

Hoppas ni mår bra, själv är jag fortfarande jätteförkyld och allmänt trött. Igår jobbade jag 7.15-10.30 och 11.10-18.30, jag var rätt slut efter det. Att ta hand om barn när man är så pass förkyld är inte det lättaste. Dock var eftermiddagen ganska lugn, jag och Lea (6år) la pussel. Ett 200-bitars pussel med Djungelboken och ett 250-bitars med Poccahontas. Lea började nynna på sången till Djungelboken och då insåg jag hur snabbt min barndom gick, hallå! Jag vill vara 6 år igen, se på film med morfar och pussla med mormor, gå ut och cykla med pappa, gosa ihop mig hos mamma och leka med Vick och Mim. Jag är i alla fall glad att när jag tänker på hur jag hade det i den åldern så är det bara glada minnen. Tack alla som gjorde min uppväxt så bra!

Igår morse ville Simon (3år) spela krocket. Jag fattar inte hur morfar orkade spela med oss i den åldern, spelet går ju inte framåt! Jaja. Nu skall jag stryka lite tvätt sen skall jag gå och lägga mig en stund innan jag måste fixa lunch till barnen. Hoppas att jag orkar gå på link-meeting ikväll.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar