tisdag 18 september 2012

Paris

Hejsan!

Nu är jag tillbaka i Prangins efter en alldeles förträffligt bra helg i Paris. Jag har fått ny energi och det känns som om mitt huvud är sprängfyllt av idéer och tankar om framtiden, men det bästa av allt är nog att en enormt bra känsla börjar sprida sig i kroppen; känslan av att jag är den som har sista ordet över hur jag skall leva mitt liv.

Jag åkte upp till Paris i lördags och kom fram vid fyratiden på eftermiddagen. Jag åkte Nyon-Genève-Lyon-Paris och det tog väl 5 timmar allt som allt skulle jag tro. Hur skönt som helst att mötas av Jenny i sensommarsolen och tillsammans tog vi ett glas vin vid Place de la Bastille. På kvällen åt vi middag hemma hos Jenny och på kvällen träffade vi lite blandat folk. Trevligt! Söndagen var lugn och skön med lunch-picknick med Emma-Klara och igår strosade vi bara runt och njöt av Paris. Paris är helt enkelt underbart så här i skiftet mellan sommar och höst!

Nu har jag en 4-dagarsvecka framför mig och det skall nog gå bra, jag har lite småprojekt på gång så det är bara att sätta igång och göra lite reserch!

Ha det så bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar