tisdag 4 september 2012

Ibland har även vuxna lust att gråta


God kväll,

Trött. Jag känner att jag blir vuxnare för varje dag som går och det är skitläskigt. Jag börjar inse hur mycket ansvar som egentligen ligger på mig, jag menar flera timmar om dagen har jag huvudansvaret för NÅGON ANNANS BARN. Uhuuuu, så kan jag inte hålla på att tänka, då kommer jag skrämma ihjäl mig själv.

I alla fall, idag har jag skjutsat Lea fram och tillbaka till engelskakursen och det gick bra, jag börjar känna mig mer och mer bekväm med bilen, även om det är radio-bils-känsla med automat men men. En väldigt, väldigt stor radiobil i så fall.

Igår eftermiddag började vi pärla pärlplattor (jippi! Fast jag måste säga att det var lättare när mormor letade upp och sorterade pärlorna åt mig haha, fy vad bortskämd jag är…) Jag började på en stor och sakta men säkert började en solros ta form. Jag gjorde blomman, stjälken och lite himmel och så fortsatte vi idag och jag var NÄSTAN klar med hela plattan när Simon 3 år vänder den upp och ner ovanför burken och bordet och ler. Jag hade jobbat massa med min pärlplatta, blä jag ville bara gråta och skrika MEN jag var vuxen och förklarade att han hade gjort fel. Fast egentligen vill jag fortfarande bara gråta…

Ikväll skall jag lägga mig lite tidigare, jag var heltrött imorse för jag satt uppe och kollade på bonde söker fru haha, den franska versionen alltså.

Kram!

Här är början av min pärlplatta som sen förstördes....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar