lördag 16 januari 2010

Död mus

Idag har jag varit superduktig! Jag har gått en 6,5km lång promenad, bytt lakan, tvättat två maskiner och damsugit mitt rum, allt innan lunch! Lika bra att få det gjort eftersom att jag ska på bio med Mathilde i eftermiddag. Invictus, en amerikansk rulle (men så klart dubbad) om Nelson Mandelas tid under någon fotbolls-sak i Sydafrika, just hope it's good.

Igår snackade jag sjukt mycket svenska, men det var himla kul att prata med alla måste jag säga, speciellt med Johanna eftersom vi bestämmde att vi ska ses! Om två veckor bär det av till Toulouse, en stad i Göteborgs storlek sydost om Mont de Marsan. Äntligen lite äventyr till Johannorna! Förhoppningsvis blir det att ta ledigt på fredagen för att ha en hel helg!

Have it najs!

Just det! Höll på att glömma... Imorse fick jag en inte så trevlig överraskning. När jag kom in i köket låg det en död mus på golvet! Blä! Men å andra sidan är det nästan förvånande att det inte har hänt tidigare, jag menar vi har ändå 7 katter!

1 kommentar: