lördag 28 november 2009

Ett eller två m?

Hej hej hej!

Lite bättre, men så himla retligt, bara för att jag bestämmt mig för att bojkotta medicinen så vaknar jag av mina egna hostatacker. Ingen feber längre men dumma slemhosta!

Det blir inte New Moon den här helgen heller, jag till dom andra att dom kan gå utan mig, lag jan lika väl se den i Sverige på ENGELSKA. Jag fattar inte det här med att dubba fimler, men men.

Nu sitter jag i alla fall i mitt rum, chattar lite med Andréa och jag har varit duktig och bytt lakan. Dagens andra och sista uppdrag är att döda damråttorna innan jag tar en dusch och läser. Igår satt jag framför datorn HELA dagen, kollade på film och så. Det ska jag inte göra idag, min hjärna blir slemmigare än snigelslem (ett eller två m???).

Idag är det tre veckor till jag landar i Sverige och imorn är det tremånaders-jubileeum för mig här i France. Dessutom är det 1a advent, de firas inte här! Jag är (nästan) lite avundsjuk på Jenny som hade hittat en advenstmässa i Nice-trakten, kommer aldrig ihåg vad hennes lilla stad heter...

Jag tror jag ska roa mig med att göra en adventsljusstake i paint innan jag stänger av datorn.

Tjing!

3 kommentarer:

  1. Du kan ju introducera mysigheten hemma hos familjen delacray =)

    SvaraRadera
  2. Längtar till julen!
    //Mimmi och farmor/mormor

    SvaraRadera
  3. åååh, snälla se new moon med mig när vi kommer hem! Alla kommer ju typ ha sett den, men jag måste måste se den!! :)
    hihi,staden jag bo i heter Cagnes-sur-Mer men kyrkan ligger i Nice:)

    SvaraRadera