söndag 11 oktober 2009

Lukten av firre

Blev jag förvånad eller vad? Gissa middagen hos recidens Delecary! Rökt strömming! Turligt nog för mig fanns det kinamat från gårdagens middag också, jag blir ju avskräckt av bara lukten av strömming! Dessutom kunde jag ju säga att "det äter vi i Sverige också" utan att ljuga, jag menar ibland får det räcka med en del av sanningen, i mitt franska hem behöver ingen veta att det aldrig har serverats strömming i mitt svenska hem! Pardon moi, men strömming - nej tack!

4 kommentarer:

  1. Konstigt att äta hjärna men inte smaka på firre!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har inte fatt stromming an sa lange XD Johanna jag saknar dig sa jag kan do!

    SvaraRadera
  3. klara min ängel, snart ses vi <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Jag saknar dig!

    SvaraRadera