fredag 9 oktober 2009

Bio

Efter sex vecor kan jag äntligen säga att mitt sociala liv utanför skolan börjar fungera! Jag har precis kommit hem från bion och filmen var riktigt rolig! Den handlar om ett gäng busiga 10-åringar, som har alla möjliga olika karaktärsdrag. Själv blev jag alldeles väldigt förtjust i tjockisen som åt HELA tiden - kanske för att jag känner igen mig i honom - haha! Men jag måste säga att de kändes otroligt gött att inse när filmen är slut att jag inte en enda gång tänkte "jag fattar inte". Nu inser jag att min franska har förbättrats, för innan jag kom hit skulle jag inte klarat att se en fransk film utan text och förstå i princip allt. Känns bra!

Jag måste bara säga till Andréa, min sötknopp, att jag tänkte alldeles väldigt på dig när jag cyklade till och från bion (i reflexväst dessutom!!!), jag menar vem gör det ;)

På hemvägen bestämde jag och Hiba att vi ska ses i stan imorn för att äta lunch tillsammans, och det tycker jag känns bra!

Bonne nuit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar