lördag 3 oktober 2009

Adidas för alltid

Jag är mer vuxen än barn nu, jag måste inse det. Jag vill inte alltid men efter att ha hört det från många olika håll är tiden kommen. Jag, Johanna Linnéa Bogren, har insett att man inte kan tillbringa livet i adidas-dojjor...

Vädret har varit fint idag så jag tog min skruttiga cykel och cyklade in till stan imorse där jag shoppade lite! En kofta, en t-shirt, ett nattlinne och så var det skorna då. Ett par lite halv-höstiga svarta boots med lite klack. Helt okej, måste ju börja bryta mig loss från adidas-dojjor nu.

Tro inte att jag kommer överge adidas helt. Bästa skomärket i världen!

3 kommentarer:

  1. Syster vi är likare en vad du tror! Hhär kommer en liten historia för dig:
    Samma dag i en mycket kallare stad långt långt borta bodde en liten flicka. Denna lilla flicka hade bestämt med några kompisar att det skulle åka in till staden som hete Göteborg. Flickan köpte:
    En kofta
    Ett par lite halv-höstiga svarta boots med en liten klack

    slutet gott allting gott!

    SvaraRadera
  2. Hahaha ;D Så det var alltså det som gjorde Agneta officiellt pank! Hihi

    SvaraRadera
  3. JohannaPanna!
    Måste först säga att jag fortfarande tkr det är lite ballt att vi båda heter Johanna Linnéa ;D haha!

    Har nu spenderat en bra stund till att sitta här och mysläsa din blogg här i kylan. :) Gaah, vad det börjar bli kallt nu! Det var först igår när jag tog fram mina vantar, som det gick upp för mig att det faktiskt snart är vinter. Hjälp vad fort det går?! Snart dags för AUSTRALIEN, längtar sönder!! och snart dags för revy, woohoo!
    Tycker det är massa tråkigt att du inte kmr va med oss då, måste jag säga! Det är ju en sån stor grej för oss trevliga rudebeckare och så.. :) Men vi får helt enlekt maila den till dig haha ;) Kommer du att komma hem ngt imellan? tänkte att då kanske du kan komma och se den live? ;D

    Vet inte hur mkt du fått uppdaterat över vad som händer här men berättar gärna lite om de är ngt du är nyfiken på? ;) ;)

    Hoppas att du har det underbart och att alla fransmän är snälla mot dig ;) Puss!

    SvaraRadera