söndag 20 september 2009

Regn

Jag vet inte om det beror på att jag är svensk eller om det beror på att jag är pappas dotter men jag är facinerad av regnet. Igår regnade det mer eller mindre hela dagen och när jag trodde att det skulle hålla upp en stnd gick jag ut. Jag kom tillbaka helt dränkt och mina jeans hänger fortfarande på tork. Nu är det bara tidig förmiddag men första gången jag vaknade i morse var det för att det lät som ett vattenfall utanför. Jag somnade om men ett tag senare var det samma sak igen. Hur kan de regna så mycket? Det började i fredags och har blivit mer och mer varje dag. Pauline sa att de inte har regnat sen i juli...

1 kommentar:

  1. Oj, inte sen juli! Sen jag kom hit har det nog regnat tre ganger tror jag, det ar inte sa mycket heller. Skont att slippa Goteborgsregnet ;)

    SvaraRadera