fredag 11 september 2009

Nya vänner!

Idag har jag haft en bra dag, trallallalla!

I morse cyklade jag till skolan för att börja dagen med extrafranska och det gick utmärkt (bortsett från att världens taskigaste lärare skällde på mig för att jag gick på toa - på rasten! Vad är de här för sjuk värld?!). I alla fall, läxförhöret gick bra, de var enkla verd som jag lärde mig i 7an eller 8an, haha!

Efter franskan hade jag engelska och min lärare verkar lite störd på att det nästan bara är jag som räcker upp handen, men de e ju bra för mig, alla strålkastere på Johanna tack! Jag satte mig vid Fanny, men jag vet inte om Laure blev så glad för jag snodde nog hennes plats... ops!

Så var det lunch och jag sällskapade med mina nya vänner Fanny och Benjamin, görmysiga personer! Så bestämde vi att vi skille ses efter min italienska men 10 minuter in på ordinarie lektionstid fattade jag att det inte var någon italienska. Det ät misstag som blir när man inte fattar allt vad läraren säger, men de gjorde inget! Jag tog min cykel och 5 minuter senare träffade jag Fanny och Benjamin vid teatern. Mycket trevlig eftermiddag med mina nya vänner. Synd bara att dom hade lektion igen på eftermiddagen...

Nu sitter jag i mitt rum, har precis ätit mousse au chocolat och tänker hur gött det är med helg, undara bara vad jag ska hitta på nu?

Je t'ambrasse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar