tisdag 1 september 2009

Ketchup!

Haha, jag tror jag skrattar ihjäl mig! Jag trodde jag hade kommit till non-ketchupland, man ack så fel jag hade! Nu har jag just ätit lunch med Chloé, Pauline och Nanou. Harocot verts, köttkorv och potatismos. Gissa om inte Chloé går och hämtar ketchup?! Haha ni har inte hört det ironiska i det hela... Jag var den enda som INTE år ketchup. Detta gjorde min dag!

Innan luchen tog jag och systrarna Delecray en liten tur till innerstaden. Köpte förgpennor till skolan :P Det har jag nog inte haft sen mellanstadiet! Dessutom passade jag på att köpa häftmassa så nu har jag satt upp dom undrebara bilderna jag fick av Vicki :)

I eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske mer inför-skolan-shopping för jag är ganska dåligt utrustad... Nu ska jag försöka läsa Harry Potter på franska! Bonne chanse à moi!

Je t'embrasse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar