onsdag 8 augusti 2012

It's on

Hej alla!

Här kommer första svenska blogginlägget på länge. Det börjar snart dra ihop sig för att åka ner till Schweiz, Prangins närmare bestämt. De flesta av er vet redan att jag skall åka ner för att vara au pair och det blir väl under ett år ungefär. Jag åker den 24 augusti, så efter det får ni se till att kolla in bloggen lite då och då. Jag kommer varva inlägg på franska och på svenska, men om jag har lyckats ändra bloggen på rätt sätt, skall det finnas en översätt (translate)- grej man kan klicka på till höger. Jag tror även att man skall kunna skriva in sin mailadress för att ”prenumerera” på min blogg, men vi får se om jag lyckats. So long!


Bonjour tous !
Bientôt je pars pour Suisse, je serai au pair pendant une année là-bas. J’ai changé le blog un peu, et si j’ai bien réussit, on va pouvoir mettre son adresse e-mail pour avoir mes textes directe dans la boite, bon, si j’ai bien réussit alors… Et j’ai mis un truc pour qu’on puisse traduire les textes en suédois par exemple car désormais j’écrirai en français et en suédois. A plus !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar