lördag 13 februari 2010

För jag är en pervers politiker

Imorse på min vanliga förmiddagspromenad blev jag väldigt glad när Ebba Gröns låt Pervers Politiker spelades och jag gick och sjöng högt och jag tror nog jag skrämde bort åtmindstonde tre lördagsmotionärer som trotsat kylan och tagit sig ut i alla fall. På hemvägen började magen kurra, och det är väl inte så konstigt efter drygt en och han halv timmes rask promenad. Som vanligt när jag är hungrig, började jag drömma om svenska smaker, bara att den här gången tog jag faktiskt saken i egna händer och gjorde en hederlig pannkakssmet till en ungspannkaka! Woho, Johanna lagar Nobelmiddag till värdfamiljen! Eller kanske inte, men jag tyckte det var görgott! (Behöver jag säga att jag åt mest av alla?) Familjen verkade tycka det var okej i alla fall, kanske inte det godaste de ätit, utan de uppskattade väl snarare faktumet att jag fixade något. Jag gillar inte köket allt och jag brukar hålla mig ifrån matlagning så gott det går. Men inte idag!

Nu byter jag spår för idag är det födelsedagshälsningar som ska delas ut! Först vill jag säga GRATTIS PÅ MYNDIGHETSDAGEN MIN ÄLSKADE LOUISE! Jag önskar att jag var hemma för att FIRA DIG!
och när jag har sagt det vill jag säga GRATTIS PÅ 37-ÅRSDAGEN VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar