torsdag 15 oktober 2009

Bilder

Nu när jag är hemma kan jag passa på att föra över bilder från mobilen. Inte många, men det är något!

Som jag skrev för ett tag sen så är Alingsås och Mont de Marsan tvillingstäder. Det finns en Boulevard d'Alingsas och för ett tag sen hittade jag även denna busshållplats. Det står dock Alinnsäs, men jag har en stark känsla av att det är menat som Alingsås. Kvalitén är lite dålig för jag har använt mobilen, är som sagt dålig på att få med kameran ut.

Här är min favoritkyrka, har i och för sig bara varit inne i den och en till, men det är inte dåligt för att vara mig! Église Saint Medard, 10 minuter promenad från mig.

Här är en bild på ett muséeum, och Git, det är här du hittar dina romantiska skulpturer! Kanske blir en tur där till helgen, får se det då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar