torsdag 27 augusti 2009

Memorera: radera "hejdå" ur ordförråd!

Att packa ellet inte packa – det är frågan...

Jag är helt slut, mentalt då. Jag skulle nog behöva en dos av Tines mentala träning trots att jag verkligen ogillade att lyssna på en gubbe som sa åt mig att gå in i mitt lugna rum. Grejen är att jag tror Tine och gubben-på-cd’n fick något att fastna eftersom jag fortfarande kommer ihåg exakt hur mitt rum ser ut. Taket var som en klarblå himmel med små vita molntussar på, väggarna var lila-rosa och mittemot dörren var det en stor öppen spis. I högra halvan av rummet var det så mycket lego som det bara finns i lego-paradiset och i vänstra halvan av rummet var det en stor hög med kuddar. Det var grejer det! Grejen var att jag störde mig för mycket på gubbens röst för att kunna slappna av, vilket nog var ganska synd.

Jag är så spänd och trött, trött på att säga hejdå. Jag hatar de uttrycket, jag tror jag ska radera det från mitt ordförråd. Det är ju egentligen mycket, mycket bättre att säga au revoir för översätter du det blir det just på återseende, dock låter det ju något som 1800-tal, men men!

Men för att komma in på ämnet som faktiskt fick mig att starta den här bloggen, min lilla, lilla resa (som jag får ont i magen och mår illa av att tänka på), så tappade jag helt bort mig.

Jag kan räkna timmarna…
À bientôt!

4 kommentarer:

  1. Ville bara säga heej och kolla så allt är okej med dig?! Hoppas du inte är allt för nervös..? ;) Du kommer att ha det BÄST! Puss och kram rudebecksbarn ;)<3

    SvaraRadera
  2. ja visst känns det konstigt att att ha sagt "hejdå" så sjukt många gånger på så kort tid...

    SvaraRadera
  3. Forsvid! :D haha de e upp o ner o heeeeelgalet, men jag gillar att du hittat till min blogg :D puss o kram på DIG ditt rudebecksdarn!!!!! ta hand om dig :)

    Jenny; je suis d'accord <3

    SvaraRadera
  4. haha ohja, den ligger nu officiellt under "mina favoriter" på min nya data ska du veta ;);) Så jag kan läsa vad du har för dig där låångt borta! ;D <3

    SvaraRadera