fredag 30 april 2010

Vad hände med formen?

Idag regnar det och efter en seg, seg natt (somnade vid 3 med öronproppar i örona) är jag minst sagt ur form. Regnet regnar och näsan rinner, min allergi verkar ha hunnit ikapp i alla fall. MEN imorn är det 1 maj, exakt 6 veckor till jag kommer hem, och det är dags att ta nya tag! Nu ska jag koma igång på riktigt och när jag skrivit detta ska jag surfa runt och se om jag hittar något lagom långt lopp som jag kan anmäla mig. Jag har en bild om att det blir lättare att springa när jag har ett mål uppsatt. Hur som helst i april har jag sprungit (skolidrotten inte medräknad):
11/4 - 2km
14/4 - 5km
16/4 - 3km
18/4 - 1,5km
19/4 - 5km
22/4 - 5km
23/4 - 2,5km
25/4 - 5km

Så tog det stopp. Imorgon ny månad - nya tag!

1 kommentar:

  1. Ser bra ut.
    Men skippa 1,5:orna och 2:orna mot femmor så är du snart familjebäst.
    /Entraîneur

    SvaraRadera