måndag 4 januari 2010

Bôrjan av mitt nya liv kanske?

Hej alla glada blogglâsare!

Nu âr jag tillbaka i Frankrike och ja, det har vâl varit ganska mycket upp och ner hittills. Jag kan ju bôrja berâtta att jag har 6 timmar hâl idag, min italienskalârare âr inte hâr. Alltsâ lektion mellan 8 och 9, 9 och 10 och 16.30 och 17.20. Varfôr gâr jag inte hem dâ undrar ni, jo fôr att gâr jag hem kommer jag inte orka komma tillbaka till skolan fôr filosofin...

Shit vad jag mâdde dâligt igâr, det var ânnu svârare att lâmna Sverige den hâr gângen ân i somras, men nu âr jag hâr och idag kânns det mycket bâttre, kan ha att gôra med att jag sov 10 hârliga timmar i natt (blev dock vâckt kl 4 av att en katt kom in, men jag somnade om en halvtimme senare nâr jag lôst problemet, mohahaha! Nej, jag bara skojja!).

Blâ, vi fick tillbaka ett engelskaprov idag, som vi gjort sista dagen innan jullovet. Fy vad dâligt, 14 av 20, sâmsta hittils!

Jag kânner mig, trots det, mer positiv idag och jag ska verkligen fôrsôka gôra det bâsta av allt. Jag âr skylldig mig sjâlv det.

Saknar er redan <3

4 kommentarer:

  1. Bonjour!
    Maintenant il est temps de prendre alors que les nouveaux heureux et en santé exubérante. Hope maison de vacances a donné de nouvelles forces. Naturellement, j'ai tellement été fasciné par la langue française que je me suis assis un après-midi et passe en revue mes notes d'études secondaires. Donc, maintenant je me souviens un peu plus même s'il n'est pas le français sont tout à fait parfait pour le moment.
    Ne mangez pas tous les chocolats Mimmis à la fois. Il vous suffit de sentir mauvais. Je sais.
    Vous voir cet été.
    / Oncle

    SvaraRadera
  2. Héhé, tu a utlisé "google translator" ou quoi? Si c'est Mimmi qui l'a écrit, dit-elle que c'est bien, et si c'est VRAIMENT toi... tu m'etonnes! Mais oui, les vacances m'a fonné des forces :)

    SvaraRadera
  3. Je voulais bien l'utilisation traducteur de Google? Jamais! Ou, peut-être oui. Remarqué? Dans ce sens, je teste si le programme est capable de traduire la femme du portier. Scandal, Google s'est avéré être épouvantables.
    / Oncle

    SvaraRadera
  4. kuddden baby kudden =) det är ingen vanlig kudde I promise! När det känns jobbigt, lägg dig och tänk på mig och alla mysiga minnen (kiosktrip etc) och tänk på att jag finns här no matter what! tänker på dig och att du är den modigaste jag vet som bara åker iväg så där OCH klarar det! Du är bäst <3

    SvaraRadera