lördag 14 november 2009

Nasta Beethoven?

fortfarande inget internet... fortfarande ingen dusch.

Jag sitter pa Lionels jobb nu och for en stund sen tog jag en valbehovlig dusch! En vecka utan intenet hos familjen o jag har roat mig med att spela en forenklad verion av Beethovens 9a. Duschen skulle vara klar i dag, men jag ar ju i Frankrike sa lordag betyder typ tisdag. Fodelsedagsfirandet i Bordeaux blev installt, men jag vet inte riktigt varfor, men de gor inte sa mycket. Haha, jag kommer hinna bli en skitig piano-konsertist eller nat.

Igar fick jag tillbaka ett italienskaprov och min larare sa att jag blivit battre och att hon vbar riktigt nojd med mitt resultat! Gott mos!

I veckan har jag knaprat pepparkakor eftersom Pauline var pa IKEA i mandags o jag e glad att hon inte kopte mer for jag vill ju kunna ata det till jul utan att spy!

A, livet rullar pa och jag gor mitt basta for att hanga med och nu har jag oxa insett att jag faktiskt har blivit massa battre pa franska sen jag kom hit. Forstar battre, pratar battre och skrivet battre. Sa det ska vara!

Vi ses om 5 veckor, puss pa er!

3 kommentarer:

  1. Hallå Bethoven!
    Ingen duch och inget bredband. Vilket är värst???
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Asså jag hoppas för din skull att det där med konsertpianist stämmer, jag behöver någon som kan spela med mig i alla mina cellosonater som ju är skrivna för cello + piano ;) Miss ya

    SvaraRadera
  3. ammen, da ska jag ova for din skull rickard :D tu me manques aussi! jag hoppas verkligen du har de bra!

    duschen e varst, orka duscha hos andra...

    SvaraRadera