fredag 16 oktober 2009

Mer bilder

Här kommer lite fler bilder som jag tog i början när allt fortfarande var nytt. Jag ska bli bättre på att använda kameran!

Här är en gård med en liten vin-odling, ca 5 km utanför stan, som jag hittade på en cykeltur.

Place Rouge, Röda Torget. Jag tror ni förstår varför det heter som det gör. Till höger om bilden, om man tänker att det fortsätter utanför, så ligger det en liten crêp-stuga. Jag har bara varit där en gång än, men åh gott med crêpe au nutella!

Den här bilden är varm, typ 20 grader i skuggan. Nu är det kallt! Det här är framsidan av huset där vi satt och åt många av de varma dagarna. I solen kan man skymta en av dom skruttiga gamla cyklarna.


Och sist med inte minst en bild på vardagsrummet. Glasdörrarna är ingången, det finns inge hall och man går in med alla kläder, inte så trevligt när det har regnat, men det löser man med en handduk på golvet. Ingen nyckel heller. Skillnad från hemma det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar